Radar: Strogo zabranjen pristup železničkim staničnim zgradama, pa i subotičkoj i bačkotopolskoj

Radar: Strogo zabranjen pristup železničkim staničnim zgradama, pa i subotičkoj i bačkotopolskoj

Železnička stanica u Bačkoj Topoli, foto: MS/Magločistač

Objavio: Magločistač

09.10.2025

Kategorija: U fokusu

U dokumentu Sektora za saobraćajne poslove Infrastrukture železnice Srbije” od 3. oktobra, do kojeg je došao Radar, navodi se da je „za stanične zgrade u stanicama Kisač, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica (putnička) strogo zabranjen pristup putnicima, zaposlenima IŽS-a i železničkih prevoznika i trećim licima. 4

Dok se ne završe radovi na pothodniku u putničkom delu stanice Subotica, za saobraćaj vozova za prevoz putnika koristiće se samo prvi stanični kolosek sa pripadajućim peronom ugrađenim sa leve strane ovog koloseka.

Takođe se konstatuje i da su granične stanice Subotica, Rasputnica Sajlovo i privremena stanica Petrovaradin „dok se ne dobije dozvola za upotrebu kapaciteta stanice Novi Sad“, kao i da će po sadašnjim uslovima kroz stanicu Novi Sad vozovi za prevoz putnika saobraćati bez zaustavljanja.

Kako piše Radar, ovaj dokument je Sektor za saobraćajne poslove “Infrastruktura železnice” objavio na dan otvaranja deonice pruge Beograd-Subotica, 3. oktobra.

U dokumentu se konstatuje i da su se na magistralnoj pruzi Beograd (centar)-Stara Pazova-Novi Sad-Subotica-državna granica (Kelebija) stekli uslovi za početak organizovanja saobraćaja vozova na delu pruge Petrovaradin-(Novi Sad)-Subotica-državna granica (Kelebija), i to „na osnovu Delimičnih rešenja o upotrebnim dozvolama po prethodno definisanim funkcionalnim celinama za deonicu Novi Sad-Subotica-državna granica (Kelebija)“.

Podelite sa prijateljima:

13 Komentara na
“Radar: Strogo zabranjen pristup železničkim staničnim zgradama, pa i subotičkoj i bačkotopolskoj”

Sale Prikaza says:

@Posejdon
To je fantastično, jer njihove “male” tajne uspeha o leđa malog građanina isplivavaju na videlo. Ne postoje ni teoretske šanse da počiste to što su za te dve godine nama iza leđa posejali. A posejali su “malenima”, one nama najvrednine stvari, laž i obmanu. Stvarnost ih na terenu sve demantuje, to što sledi je “bumerang”. Kontaš? U principu, on je već počeo, jer nije mali Bole baš toliko mali… Veliki pozdrav za pametnu proinspektorku koja sve zna 🤗

posejdon says:

sada rade ono sto su trebali da rade pre dve godine…

Veljko says:

Autonomaš, Dotraci, došljaci…bez obzira ko je odakle, nema nikakve veze sa tim kako je rađena pruga, i prateća infrastruktura. Insajder sam, tako da znam o čemu pričam. Fušeracije je bilo od samog početka, da ne ulazim u razloge zašto je tako, i ko je kriv, ali je to činjenično stanje. Donji stroj, skretnice, elektrovučne podstanice, SS tehnika…zgrade…u svakom segmentu ima gomila nepravilnosti. Putnička stanica NS nije dobila pozitivan odgovor na ispitivanje, nema distributivnog napajanja. Trenutno se napaja sa agregata koji troši 500lit. goriva dnevno…samo da bi se reklo da saobraćaj ide. Siluju sa vrha vlasti i to je to. Slažem se da je gre’ota da pruga stoji, ali ne treba na silu gurati nešto što nije završeno i urađeno kako treba.
Kad nije išao saobraćaj toliko već…može još malo da sačeka.

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 86. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti, rodnog identiteta ili drugog ličnog svojstva bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.