Radar: Strogo zabranjen pristup železničkim staničnim zgradama, pa i subotičkoj i bačkotopolskoj

Radar: Strogo zabranjen pristup železničkim staničnim zgradama, pa i subotičkoj i bačkotopolskoj

Železnička stanica u Bačkoj Topoli, foto: MS/Magločistač

Objavio: Magločistač

09.10.2025

Kategorija: U fokusu

U dokumentu Sektora za saobraćajne poslove Infrastrukture železnice Srbije” od 3. oktobra, do kojeg je došao Radar, navodi se da je „za stanične zgrade u stanicama Kisač, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica (putnička) strogo zabranjen pristup putnicima, zaposlenima IŽS-a i železničkih prevoznika i trećim licima. 4

Dok se ne završe radovi na pothodniku u putničkom delu stanice Subotica, za saobraćaj vozova za prevoz putnika koristiće se samo prvi stanični kolosek sa pripadajućim peronom ugrađenim sa leve strane ovog koloseka.

Takođe se konstatuje i da su granične stanice Subotica, Rasputnica Sajlovo i privremena stanica Petrovaradin „dok se ne dobije dozvola za upotrebu kapaciteta stanice Novi Sad“, kao i da će po sadašnjim uslovima kroz stanicu Novi Sad vozovi za prevoz putnika saobraćati bez zaustavljanja.

Kako piše Radar, ovaj dokument je Sektor za saobraćajne poslove “Infrastruktura železnice” objavio na dan otvaranja deonice pruge Beograd-Subotica, 3. oktobra.

U dokumentu se konstatuje i da su se na magistralnoj pruzi Beograd (centar)-Stara Pazova-Novi Sad-Subotica-državna granica (Kelebija) stekli uslovi za početak organizovanja saobraćaja vozova na delu pruge Petrovaradin-(Novi Sad)-Subotica-državna granica (Kelebija), i to „na osnovu Delimičnih rešenja o upotrebnim dozvolama po prethodno definisanim funkcionalnim celinama za deonicu Novi Sad-Subotica-državna granica (Kelebija)“.

Podelite sa prijateljima:

13 Komentara na
“Radar: Strogo zabranjen pristup železničkim staničnim zgradama, pa i subotičkoj i bačkotopolskoj”

Marko says:

Da ja laik probam odgovoriti nekima od vas ovde.

Stanične zgrade verovatno ni do sad nisu bile bezbedne. Al sad smo imali rekonstrukcije u koje je uloženo MNOOOGO naših para da bi opet imali nebezbedne zgrade samo našminkane. Znači jedan problem je da su stanice nebezbedne decenijama u nazad, a dodatno ludilo je da je to tako ostalo i posle rekonstrukcije u koju je skrcana gomila naših para. Ili para koje ćemo morati da vratimo, ako baš insistirate.

Takođe, u vreme Ausotrougarske vozovi nisu išli 200 km/h. Pri tolikim brzinama voza stvaraju se vibracije koje utiču na okolne objekte. Prosto ako želiš da voz ide 200 km/h i prateća infrastruktura mora biti u skladu s tim.

GANZ: I tokom rekonstrukcije izvođači radova su slali dopise da te građevine nisu bezbedne, međutim to je bilo ingnorisano od strane nadležnih. Verovatno su izvođači koji su ih videli iznutra, bez maltera i drugih obloga mogli bolje od vas da procene stanje zgrada .

GANZ says:

Ovo je jedna obična histerija. Sve te stanične zgrade gradila je Austrougarska i do sada se još ni jedna nije urušila! Dok sam ih (spolja) slikao i merio (da bi ih nacrtao – naša železnica uglavnom crteže staničnih zgrada nema!) nisam primetio ni jednu pukotinu niti bilo kakvu opasnost da mi nešto padne na glavu. Ja se pored staničnih zgrada koje je gradila Austrougarska osećam potpuno bezbedno!

Autonomaš says:

@ Miljan
Nama je mesto u Evropi, a tebi u planini odakle si se i skotzrljao, rolingstonsu jedan.

Miljan says:

Pun mi matrak više autonomaških pristalica…još malo i znaćete gde Vam je mesto!!!

Gordana says:

I zeleznickoj stanici Zemun polje je strogo zabranjen prilaz ali ja i dalje tu zivim i nikog nije briga…zgrada se urusava ali sve je ostali samo na papiru

Mirko says:

Ovo nema veze sa mozgom.Do sad su bile bezbedne sad kad ide Soko nisu.Ovo je cisti reketiranje drzave.Samo da se izvuče još para iz kase..

Vladan says:

А свих ових година су биле безбедне за коришћење и сад одједном не!?!?! Ко је овде луд????

Vitabrevis says:

Davno je rečeno da je stanje železnice, najbolji pokazatelj stanja u državi! Znači: strogo zabranjen pristup!

Olivera Savić says:

Ništa nije spremno za bezbedan prilazak zeljezbickoj stanici, još je veći problem izlazak,nikakva signalizaciju ne postoji,obeleženi pešakei prelazi nigde, ne zna se da li je veća muka preći preko puta ili proći ispod,!? Prljavo, vozila ,naročito kamioni , projure većom brzinom od 40 km na sat, dignu prašinu . S obzirom na to da je skretanje za stanicu na krivini i 40 km je prebrzo!
Građani su ukazivali problem u opštini i usmeno i pismeno ali nikakav pomak!

Radar says:

Nije u pitanju objekat Zeleznicke stanice u BackojTopoli vec putevi koje treba zavrsiti. Ali neko koci vele godine. Opstina je odgovrna sto prilazni putevi nisu do kraja zavrseni. I neko treba da odgovara sto se stalo pre vise od 6 meseci sa zavrsetkom puta u Zeleznickoj ulici.

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 86. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti, rodnog identiteta ili drugog ličnog svojstva bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.