SSP Subotica: Da li se štedeo materijal prilikom izgradnje podvožnjaka koji je popucao mesec dana nakon otvaranja?

SSP Subotica: Da li se štedeo materijal prilikom izgradnje podvožnjaka koji je popucao mesec dana nakon otvaranja?

Foto: Jugoslav Ivić (privatna arhiva)

Objavio: Magločistač

19.01.2024

Kategorija: Subotica

Zamenik predsednika Stranke slobode i pravde (SSP) u Subotici Ivan Rakić upitao je vlast u Srbiji, da li se štedeo materijal prilikom jer je na pojedinim delovima popucao beton samo mesec dana nakon što je otvoren, 17. decembra, na dan izbora u Srbiji.

„S obzirom da se konstrukcija već kruni i šminka, postavljamo nekoliko pitanja o tome, ko je izvođač ovih radova, ko je izvršio tehnički prijem konstrukcije, i da li se štedelo na materijalu prilikom izgradnje“, naveo je Rakić u video snimku ove stranke koji je objavljen na društvenim mrežama.

On je podsetio da je prošlo tačno mesec dana od otvaranja podvožnjaka, i da je to tempirano da bude na isti dan kada su u Srbiji održani i izbori.

„Prethodni podvožnjak je Subotičane služio 65 godina. Sadašnji, novi je star mesec dana i već je počeo da se raspada, a železnički saobraćaj još nije krenuo“, upozorio je Rakić.

On smatra da građani Subotice plaćaju višestruku cenu a dobijaju višestruko gori kvalitet izvedenih radova.

Vlaga sa unutrašnje strane, foto: Jugoslav Ivić (privatna arhiva)

Radnici su u međuvremenu sanirali deo koji je popucao na podvožnjaku, dok su se istovremeno na društvenim mrežama pojavile fotografije na kojima se vidi da je gornji deo podvožnjaka vlažan sa unutrašnje strane što je izazvalo negodovanje građana.

Podvožnjak kod zgrade Nove opštine izgrađen je u sklopu projekta rekonstrukcije i izgradnje brze pruge od Novog Sada do Subotice i mađarske granice.

Podelite sa prijateljima:

2 Komentara na
“SSP Subotica: Da li se štedeo materijal prilikom izgradnje podvožnjaka koji je popucao mesec dana nakon otvaranja?”

Regina says:

Ovu sramotu koju ste stvorili pod hitno treba sanirati, a ako dr. Dragan ne zna, zna njegov stručni i uvek iskreni savetnik gospodin Bora. Time što se i dalje isčuđavate, ne rešavate problem. Jako dobro znam da Vama finansije nisu problem, samo Vam na vreme skrećem pažnju, da se pod hitno aktivirate, kako ne daj Bože ne bi došlo do tragedije. Ovakvi problemi se ne rešavaju maljem i “pucanjem u prazno”. A to što znam sigurno, je da će neko od Vas morati da otvori novčanik, jer ste iz našeg, već uzeli i više nego dovoljno!! Osnovni troškovi sanacije su vrednosti audi-a sa kojim izlazite na teren… A što se tiče protesta, lako je moguće da će Vam oni biti najmanji problem u životu, ne bude li ova sramota pod hitno bila sanirana, jer Vam tragedija naveliko kuca na vratima, a Vi je kao ne vidite kroz špijunku. Ne zaboravite da kada otvorite vrata, ona mora postati osmeh. A kako će te to uraditi, to već nije na nama, jer vi ste doktori.

Mi smo naš deo završili davnih dana!

Arhitekta says:

Treba upitati doktora Dragana da objasni ove pojave pucanja betona i vlage na plafonu podvožnjaka. A ako ne zna, tražiti nekog ko zna! Jedno je biti na terenu i nadgledati radove, a nešto sasvim drugo je imati materiju, znanje i talenat, kao neophodne veštine za ovakve vrste konstrukcija. I da, umalo da zaboravim, 10-ku iz betona!

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.