NUNS: SKROZA PODNELA OSTAVKU, NUNS NEGIRA OPTUŽBE

NUNS: SKROZA PODNELA OSTAVKU, NUNS NEGIRA OPTUŽBE

Objavio: Magločistač

12.06.2018

Kategorija: Vesti

Novinarka Tamara Skroza je obavestila članove Izvršnog odbora Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) da podnosi “neopozivu ostavku na članstvo u Izvršnom odboru”, saopštio je danas NUNS i odbacio njene optužbe o učešću u radu Koordinacionog tela za saradnju sa medijima Vlade Srbije.

Novi član Izvršnog odbora, u skladu sa Statutom NUNS-a, je Nenad Kovačević, novinar dnevnog lista Danas iz Užica.

“Izvršni odbor NUNS-a zahvaljuje Tamari Skrozi na doprinosu upravi udruženja i prihvata Tamarinu ponudu da na nju može računati za svaku vrstu pomoći”, navodi se u saopštenju.

Skroza je ranije izrazila svoje neslaganje sa pristankom NUNS-a da “sedne za sto” sa savetnicom predsednika Republike Suzanom Vasiljević, ali i zbog toga što je udruženje prihvatilo pozajmicu Dragana Đilasa i zato što su na sednici IO NUNS-a navodno dovođeni u pitanje kredibilitet i lojalnost Vladimira Kostića, novinara koji je pisao o Đilasovoj pozajmici.

NUNS je ukazao i da je “netačno da je učestvovao u radu Koordinacionog tela za saradnju medija sa Vladom Srbije”, zato što “to telo ni u kakvom sličnom formatu ne postoji… (zbog čega) NUNS nije mogao da ‘pristane’ da Suzana Vasiljević, savetnica predsednika Republike bude članica Koordinacionog tela”.

Saopšteno je da je predsednik NUNS-a Slaviša Lekić zajedno sa predstavnicima ostalih medijskih udruženja učestvovao na sastanku sa premijerkom Anom Brnabić na kom je prisustvovala i Suzana Vasiljević, ali da NUNS “nije u poziciji da odlučuje ko će učestvovati na skupovima koje organizuje Vlada Srbije”.

NUNS je demantovao i tvrdnje da su na sednici Izvršnog odbora NUNS-a “dovedeni u pitanje integritet i lojalnost kolege Vladimira Kostića” zbog teksta objavljenog na portalu Cenzolovka o pozajmici koju je Medija centar dobio od kompanije Dragana Đilasa.

“O tekstu se na sednici IO raspravljalo, ali ne na način na koji je to predstavljeno: dva od 11 članova Izvršnog odbora imali su o tom tekstu negativan stav!”, navodi se u saopštenju.

 

 

 

Izvor: Beta

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.