Američka kompanija Tviter saopštila je u sredu da zabranjuje političko oglašavanje na svojoj platformi. Iz kompanije su saopštili da je najavljena promena način da se smanji protok dezinformacija vezanih za izbore.
Međutim, eksperti upozoravaju da će nadolazeći politički kandidati možda teže pridobiti glasače bez oglašavanja. Izrazili su zabrinutost da će pojedine neprofitne organizacije koje deluju u javnom interesu teže preneti svoju poruku.
Facebook je saopštio da neće promeniti svoju politiku oglašavanja, koja omogućuje političarima da objavljuju reklame čak iako one sadrže neistine.
Tviter je saopštio da će napraviti neke izuzetke, poput omogućavanja reklama koje imaju za cilj da podstaknu registraciju birača.
Detalji nove regulative će biti objavljeni 15. novembra, a odluka o zabrani oglašavanja stupa na snagu sedam dana kasnije.
Političko oglašavanje čini mali deo ukupnog prihoda Tvitera.
Izvor: N1
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.