Inspira grupa: Proglašeni pobednici osmog BizKod hakatona u Subotici

Inspira grupa: Proglašeni pobednici osmog BizKod hakatona u Subotici

1. mesto BIZ tim Greenteligence, foto: Inspira grupa

Objavio: Magločistač

18.03.2024

Kategorija: Subotica

U organizaciji Inspira grupe proglašeni su pobednički timovi osmog BizKod hakatona, namenjenog studentima Ekonomskog fakulteta i Visoke tehničke škole strukovnih studija u Subotici.

“Svedoci smo velikog porasta cena zakupa stanova, što se najviše oseti u većim gradovima Srbije. Slobodne stanove sve je teže pronaći, a mesečni zakupi i režije predstavljaju značajno opterećenje za kućne budžete”, navodi se u saopštenju ove kompanije.

Na takmičenju je učestvovalo 96 studenata pred koje je postavljen ozbiljan zadatak – da osmisle i naprave platformu koja će povezivati ljude koji traže cimere sa ljudima koji traže sobu za sebe. Takmičari su bili raspoređeni u 24 tima sa po 4 takmičara – 12 biz i 12 kod, a za rešenje su na raspolaganju imali samo 24 časa.

Foto: Inspira grupa

U pronalaženju najbolje Biz ideje prvo mesto osvojio je Greenteligence, koji su činili Rada Burmazović, Teodora Spasojević, Saša Lukić i Stefan Ljubinković sa Ekonomskog fakulteta iz Novog Sada. Pred zahtevnim žirijem istakli su se svojim sveobuhvatnim pristupom od osmišljavanja, analize, kreiranja finalnog najmodernijeg rešenja koje su predstavili konciznom i kreativnom prezentacijom. Mentori su rekli da su saradnju sa partnerskim Kod timom shvatili na izuzetno lep i ispravan način, iskoristivši prethodno stečeno znanje na fakultetu.

Ispred Kod dela, pobedu je odnela ekipa ŽSON koju čine David Jurček, Andrej Bačić i Marko Davorija sa Visoke tehničke škole strukovnih studija i Jelena Maksimović sa Ekonomskog fakulteta u Subotici. Žiri je istakao da su imali arhitekturalno sjajno postavljenu platformu, najkompletnije rešenje zadatka i izuzetno čist i organizovan kod visoke održivosti. Mentori su se složili da su bili organizovani, istrajni i izuzetno komunikativni, što se posebno odrazilo u saradnji sa partnerskim Biz timom.

Podsećanja radi, novina na osmom BizKodu je bila međusobna saradnja timova za šta su dobijali dodatne poene.

1. mesto KOD tim ŽSON, foto: Inspira grupa

Drugoplasirani Biz tim bile su BizLadies (Petra Ostrogonac, Jovana Kljajić, Ružica Titin i Annamaria Buzaši) a odmah za njima tim Marketim (Jovana Jaglić, Sofija Kovačev, Natalija Arnautović, Tijana Perc).

Drugo mesto u Kod delu takmičenja zauzeli su MazdaMiata (Tibor Bendegúz Juhász, Bálint Huszár, Ervin Holló, Sebestyén Kőműves) a treće mesto pripalo je timu VIFO (David Sabo, Gabor Farkaš, Bence Pamer, Dominik Stančulov).

Subotički BizKod je takmičenje koje približava i spaja privredu i obrazovanje, pružajući studentima mogućnost da osete kako izgledaju poslovni poduhvati u svakodnevici. Imajući u vidu da studente treba pripremiti za predstojeći karijerni put, i ove godine dobili su zadatak u skladu sa trenutnim potrebama tržišta.

Ispred Ekonomskog fakulteta u Subotici prof. dr Mirjana Marić zahvalila se studentima na tome što su izašli iz svojih komfor zona, poželevši im puno sreće i uspeha u daljim studijama i razvoju karijere.  

„Osetili ste šta znači biti timski igrač i raditi u vremenski ograničenim okolnostima. Videli ste razne situacije koje se dešavaju u realnom životu i proživeli različite emocije koje ih prate”, poručio je prof. dr Zlatko Čović sa Visoke tehničke škole strukovnih studija u Subotici.

Tanja Ikić direktorka za HR i korporativne komunikacije Inspira grupe izrazila je nadu da je učesnicima ovo iskustvo poslužilo mogućnost da vide šta sve mogu da urade za 24 časa uz pomoć pravih ljudi i vrednovanja timskog rada.

I ovogodišnji pobednici dobili su zanimljive nagrade.

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.