Radnik Pošte u Subotici: „Javnost obmanuta – novo rukovodstvo Pošte Srbije prekršilo obećanje o isplati dobiti“

Radnik Pošte u Subotici: „Javnost obmanuta – novo rukovodstvo Pošte Srbije prekršilo obećanje o isplati dobiti“

Foto: NJ/Magločistač

Objavio: Magločistač

20.05.2024

Kategorija: Društvo , Subotica

Radnik JP „Pošta Srbije“ Slobodan Bojović iz Subotice izjavio je za Magločistač da je novoimenovani vršilac dužnosti u ovom preduzeću Zoran Anđelković „izneo u medijima neistinite tvrdnje o isplati dobiti zaposlenima“.

Anđelković je u subotu, 18. maja, najavio u medijima da će ove nedelje ta kompanija ispuniti obećanje dato zaposlenima i isplatiti dobit koja je ostvarena tokom 2023. godine i da će se raditi na tome da svi zaposleni imaju bolje uslove rada.

Bojović je podsetio da su radnici već ranije dobili zvanično obaveštenje da će dobit biti isplaćena u dva dela – prvi deo 20. maja, i drugi deo do 20. septembra, ali da je „uprkos tome, javnost obmanuta njegovom izjavom da će dobit biti isplaćena u celosti odmah“.

„Znali smo da će dobit biti isplaćena u dva dela, ali ono što je uznemirujuće jeste da je javnost obmanuta neistinama. To ne samo da narušava kredibilitet preduzeća, već stvara dodatni pritisak na nas zaposlene,“ ocenio je ovaj radnik.

Smatra da ovaj nesklad između informacija koje su date javnosti i onih koje su podeljene sa zaposlenima dovodi u pitanje transparentnost i integritet rukovodstva Pošte Srbije.

„Ako su već prvog dana prekršena obećanja, kakvu sigurnost imamo da će ostatak dobiti zaista biti isplaćen do septembra? Mnogi se sada pitaju da li će i septembarska isplata biti ispunjena ili će doći do novih odlaganja“, kazao je Bojović.

Ovakav postupak novog rukovodstva stvara osećaj nesigurnosti i sumnje među zaposlenima i javnosti, rekao je on i dodao da dodatno zabrinjava što je Anđelković u svojoj izjavi obećao i bolje uslove rada za radnike Pošte Srbije.

On je pozvao rukovodstvo Pošte Srbije da pruži jasno objašnjenje za ovakvo ponašanje i da javno potvrdi svoje obaveze prema zaposlenima.

„Transparentnost i odgovornost su ključni za povratak poverenja i stabilnosti unutar preduzeća. Javnost i zaposleni zaslužuju tačne i pravovremene informacije od strane rukovodstva. Nadamo se da će preduzeće brzo reagovati i ispraviti ovu situaciju u korist svih strana“, poručio je Bojović.

Subotički poštari su krajem novembra 2023. godine obustavili rad i pridružili se štrajku većine zaposlenih u JP „Pošta Srbije“, koji su tada protestovali zbog niskih plata i loših uslova rada u ovom preduzeću.

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.