“Infrastruktura železnice”: Podvožnjak u Subotici bezbedan, naprsline nisu na nosećoj konstrukciji

“Infrastruktura železnice”: Podvožnjak u Subotici bezbedan, naprsline nisu na nosećoj konstrukciji

Podvožnjak, foto SSP Subotica

Izvor: Beta

23.10.2025

Kategorija: Subotica

Preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“ saopštilo je – povodom fotografija naprslina na betonskom delu podvožnjaka u ulici Maksima Gorkog u Subotici koji je izgrađen u okviru projekta brze pruge Novi Sad-Subotica – da je taj podvožnjak potpuno bezbedan za drumski saobraćaj i pešake.

To preduzeće je u saopštenju navelo da su se te naprsline, koje su fotografisali pojedini građani i mediji, pojavile na „ivičnim vencima objekta, koji nisu noseći elementi konstrukcije“.

„Noseće konstrukcije nisu oštećene i navedene naprsline nisu konstrukcijske prirode. Te naprsline nije izazvalo bilo kakvo oštećenje objekta, već su se one pojavile tokom redovnih radova na izradi dilatacije na podvožnjaku, koji se izvode u skladu sa pravilima struke i pod stručnim nadzorom projektanata i nadzornih organa“, tvrde iz „Infrastrukture železnice“.

Kako su dodali, prošle nedelje isti radovi izvedeni su na prvom uglu tog podvožnjaka, juče su završeni radovi na izradi druge dilatacije na tom objektu, a danas su isti radovi izvedeni i na trećem uglu podvožnjaka, dok će u narednim danima isti radovi biti izvedeni i na poslednjem, četvrtom uglu.

„Podvožnjak je bezbedan za saobraćaj i radi potpuno normalno, pa nema razloga za bilo kakvo uznemiravanje javnosti. Železnički saobraćaj na brzoj pruzi između Beograda i Subotice funkcioniše bezbedno i redovno“, dodaje se u saopštenju.

Iz “Infrastrukture železnice Srbije” navode i da su podvožnjak i lokaciju obišli gradski inspektori iz Subotice, kao i predstavnici izvođača radova i nadzornog organa, i da „nije bilo nikakvih primedbi na izvođenje navedenih radova“.

„Ovakvi radovi predstavljaju uobičajenu praksu redovnog održavanja objekata u zoni odgovornosti krajnjeg korisnika infrastrukture. Tokom radova na objektu nije planirano nikakvo ograničenje u funkcionisanju saobraćaja, osim u uskoj zoni izvođenja radova“, piše u saopštenju.

Ispitivanje podvožnjaka probnim opterećenjem, dodaje se, obavljeno je 28. jula ove godine, a ispitivanje je sprovela kompanija akreditovana za tu vrstu radova.

„Ispitivanja su pokazala da objekat ispunjava sve zahtevane uslove. Iz tog razloga nisu planirana nikakva dodatna ispitivanja stabilnosti i nosivosti podvožnjaka. Bezbednost građana, drumskog i železničkog saobraćaja na ovom delu brze pruge nije ugrožena i nema nikakvih razloga za uznemirenost u javnosti“, poručuju iz “Infrastrukture železnice Srbije”.

Podelite sa prijateljima:

3 Komentara na
““Infrastruktura železnice”: Podvožnjak u Subotici bezbedan, naprsline nisu na nosećoj konstrukciji”

Iskreno says:

Ne verujem više ničemu što su ovi gradili! Pokrali su Boga oca tako da je sve falično! Ostaje samo nada da ćemo se uskoro rešiti ovog SNS zla!!!

Dragan says:

Kada je sve odlično zašto ne omogućite javno dostupne primedbe nadzora. Radi se o preko stotinu stranica formata A4.

Ditor says:

Za srbiju ,vojvodinu je odlično čista10 ,ocena.

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 86. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti, rodnog identiteta ili drugog ličnog svojstva bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.