
Regionalni inovacioni startap centar (RISC) Ekonomskog fakulteta u Subotici, uz podršku Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija, organizuje besplatne kurseve, a prvi kurs u okviru drugog ciklusa obuka, koji će biti održan 1. oktobra, biće na temu „Komunikacijske veštine u prodaji“.
Predavanja u okviru ovog programa prvenstveno su namenjena preduzetnicima i onima koji žele to da postanu, ali i svima koji žele da unaprede svoja znanja i veštine.
“Ova edukacija pruža jedinstvenu šansu da razvijete veštine koje prave razliku između prosečnog i uspešnog preduzetnika. Bilo da tek ulazite u svet biznisa ili želite da unapredite rezultate koje već postižite”, navodi se u pozivu.
Komunikacija je, dodaje se, jedan od najvažnijih segmenata života, pa ipak – često je zapostavljena: “Ona je ključ da razumemo emocije i razmišljanja drugih, ali i da prenesemo sopstvene ideje na pravi način. U poslovnom svetu, komunikacija je još važnija. Čak 96% članova timova navodi neefikasnu komunikaciju kao glavni razlog neuspešnih projekata, dok je 75% uspeha u prodaji povezano sa veštinom slušanja i adekvatnog odgovora na prigovore kupaca. Prosečno, 65% radnog vremena u prodaji provodimo upravo komunicirajući, što znači da kvalitet komunikacije direktno određuje i kvalitet rezultata”.
Prvo u nizu od tri predavanja biće održano 1. oktobra od 17.30 do 20 časova u Regionalnom inovacionom startap centru (Adolfa Singera 12a), a svi koji žele da steknu nova ili unaprede svoja postojeća znanja mogu da se prijave putem OVOG LINKA: https://kurs.risc-efsu.rs/.
Polaznici će na obuci dobiti provereno efikasne tehnike komunikacije, a poseban deo predavanja posvećen je prodajnom procesu – od prvog kontakta do finalnog dogovora. Polaznici će imati priliku da se upoznaju sa inovativnim virtuelnim alatom koji detaljno prikazuje sve faze prodaje i omogućava da se na pravi način pripremite za svaki sastanak ili prezentaciju.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 86. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti, rodnog identiteta ili drugog ličnog svojstva bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.