SVM u prva tri meseca kampanje potrošio 32.000 evra na Fejsbuku

SVM u prva tri meseca kampanje potrošio 32.000 evra na Fejsbuku

Foto: NJ/Magločistač

Objavio: Magločistač

08.04.2022

Kategorija: Subotica

Kampanja za objedinjene predsedničke i parlamentarne izbore rekordna je prema sumi novca koji su građani Srbije platili da bi ih partije ubedile da glasaju upravo za njihove liste i kandidate, navodi se u izveštaju Transparentnosti Srbija (TS).

„Ukupni nivo budžetskih izdvajanja, koju je većina stranaka vodila objedinjeno za obe vrste izbora tokom šest i po nedelja ove godine je 15,7 miliona evra“, navodi se u izveštaju.

Uvidom u istraživanje TS, u prva tri meseca ove godine, što obuhvata i „kampanju pre kampanje“ koju su mnogi učesnici vodili, ali ne obuhvata prva tri aprilska dana, registrovano je oko 400.000 evra troška političkog oglašavanja u Srbiji na Fejsbuku.

„Polovina te sume se odnosi na razne naloge iza kojih otvoreno stoji Srpska napredna stranka. Zanimljivo je da je sledeći po redu Savez vojvođanskih Mađara (SVM) sa oko 32.000 evra plaćenih oglasa“, stoji u izveštaju TS.

Dodaje se da su na ovoj društvenoj mreži veoma aktivne bile Dveri, koalicija “Moramo”, a nešto manje UPS, NADA i Suverenisti.

„Prema do sada objavljenim rezultatima, SNS će iz budžeta, za pokrivanje troškova, dobiti više od osam miliona evra, Ujedinjeni za pobedu Srbije oko 1,3, SPS oko 820.000 evra, a preostale opozicione stranke koje su prešle cenzus između 768.000 i 869.000, dok će SVM iz budžeta dobiti 275.295 evra“, navodi se u izveštaju Transparentnosti Srbija.

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.