PODRŽI RTV: I PROGRAMSKI SAVET RTV-A PRISTAJE NA PROPAGANDU

PODRŽI RTV: I PROGRAMSKI SAVET RTV-A PRISTAJE NA PROPAGANDU

Objavio: Magločistač

19.04.2017

Kategorija: Vesti

Pokret Podrži RTV optužio je danas Programski savet Radio-televizije Vojvodine da ne služi javnom već političkom interesu i dodao da o tome svedoči i neopoziva ostavka koju je na mesto predsednice Programskog saveta podnela Aleksandra Đurić Bosnić i u kojoj je navela da je razlog za ostavku veoma neprofesionalno izveštavanje RTV-a.

“Nakon brojnih primera neprofesionalnog izveštavanja RTV-a, koje je kulminiralo prvo ignorisanjem a potom čak i neistinitim izveštavanjem s protesta studenata, Aleksandra Đurić Bosnić je pokušala da upozori upravu RTV-a na obaveze prema javnom interesu i očuvanju profesionalnih standarda. Većina članova tog tela odbila je, međutim, da uputi čak i interno pismo Upravnom odboru i menadžmentu, zbog čega je Đurić Bosnić podnela neopozivu ostavku na mesto predsednice tog tela”, naveo je Pokret Podrži RTV u saopštenju za javnost.

Taj pokret je optužio Slavicu Subotić Braun da je izvršila pritisak na članove Programskog saveta da donesu takvu odluku i naveo da ona “već godinu dana sedi na dve stolice – na mestu v.d. direktorke programa i članice Programskog saveta”.

“Podsećamo na to da je Agencija za borbu protiv korupcije prošle godine saopštila da Subotić Braun nije u sukobu interesa, ali da njeno obavljanje te dve funkcije ‘može da ugrozi nepristrasno vršenje javne funkcije člana Programskog saveta RTV-a’, što se pokazuje upravo u ovakvim situacijama”, piše u saopštenju.

Pokret Podrži RTV je podsetio članove Programskog saveta da u tom telu ne zastupaju ni lične, ni političke, ni interese menadžmenta javnog servisa, već interese građana Vojvodine koji imaju neotuđivo pravo da u svakom trenutku budu objektivno, istinito i pravovremeno informisani.

Ocenjuje se da ovakvim postupcima Programski savet RTV-a postaje “još jedna karika u propagandnoj mašineriji” pokrajinskog javnog servisa, iako su osnovani kako bi se starali o interesu slušalaca i gledalaca.

“Takvom odlukom, Programski savet pristao je da bude deo medijske propagande i manipulacije koju već punih godinu dana sprovodi pokrajinski javni servis i na taj način narušava ugled te kuće i javni interes kojem je dužan da služi”, piše u saopštenju.

 

Izvor: Autonomija

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.