Novi presek REM-a: SNS zastupljeniji od SzS, na RTS-u manje od četiri minuta

Novi presek REM-a: SNS zastupljeniji od SzS, na RTS-u manje od četiri minuta

Objavio: Magločistač

06.06.2020

Kategorija: Vesti

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) objavilo je novi presek o nadzoru pružalaca medijskih usluga tokom predizborne kampanje, u periodu od 23. do 29. maja, u kojem su najzastupljeniji bili analitičari, nakon toga Aleksandar Vučić – za našu decu, zatim SzS, SPS-JS, Aleksandar Šapić – Pobeda za Srbiju i UDS, prenosi RTS.

REM se bavio vremenom koje su liste dobile, ali ne i da li su liste prikazane na pozitivan, negativan ili neutralan način, objavio je RTS prenoseći Tanjug. Aleksandar Vučić – Za našu decu imao je deset sati i dva minuta, Savez za Srbiju sedam sati i 40 minuta, Ivica Dačić -JS – Dragan Marković Palma šest sati i šest minuta, Aleksandar Šapić SPAS – pet sati i 40 minuta, UDS deset minuta manje od Šapića, prenosi RTS.

LDP je imao tri sata i 57 minuta, Za Kraljevinu Srbiju tri sata 22 minuta, akademik Muamer Zukorlić „Samo pravo“ pet minuta manje od Kraljevine Srbije, a „Metla 2020“ 16 minuta manje u odnosu na Zukorlića.

SRS-u je pripalo dva sata i 48 minuta, a Milanu Stamatoviću četiri minuta manje od radikala.

PSG je imao dva sata i 36 minuta, SDS dva sata i 30 minuta, „Zajedno za Srbiju“ sat vremena i sedam minuta.

SVM je dobio ceo sat, a Zavetnici 39 minuta. Nova stranka je imala 24 minuta i 47 sekundi, Udruženje „1 od 5 miliona“ 14 minuta i 59 sekundi…

SNS na RTS-u manje od četiri minuta

Najviše pažnje na RTS 1 dobio je Milan Stamatović skoro sat vremena, a slede Šapić i Zukorllić sa 41 minut. SRS, Metla 2020, SPS-JS i UDS po 25 minuta.

Lista Aleksandar Vučić – Za našu decu imao je tri minuta 54 sekunde, što je za 38 sekundi više od Zavetnika.

I na Pinku su analitičari imali najviše prostora 23,67 odsto, odnosno oko 69 minuta, a potom UDS i SPS- JS su imali po 40 minuta. Radikali su na četvrtom mestu sa 27 minuta, potom „Metla 2020“ sa 18 minuta i 14 sekundi, i lista Aleksandar Vučić – Za našu decu 4 sekunde manje u odnosu na Metlu.

Na TV Prvoj skoro polovinu vremena – sat vremena i 11 minuta imali su analitičari, a onda sledi Šapić sa 14 minuta, kao i radikali sa 13 minuta i 21 sekundu. „Metla 2020“ je imala 11 minuta, UDS deset minuta, Zukorlić tri minuta i 15 sekundi, a lista „Za našu decu“ 2 minuta 58 sekundi.

I na N1 najviše pažnje su dobili analitičari, četvrtinu vremena. Savez za Srbiju je imao pet sati i 19 minuta, sledi lista „Za našu decu“ sa četiri sata i 39 minuta, potom SPS-JS dva sata i 24 minuta, UDS 100 minuta.

Na TV B92 najzastupljenija lista je bila „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ koja je dobila skoro trećinu vremena, potom SRS oko 14 odsto vremena, a Kraljevina Srbija je imala 13 odsto vremena.

Mediji sa najviše predizbornog programa

Prema poslednjem preseku REM-a, kako prenosi RTS, predizborni program bio je najzastupljeniji na N1 televiziji koja je, po izveštaju REM-a, imala učešće od 38,67 odsto u odnosu na ukupno predizborno vreme u odnosu na ostale medije. U tom periodu N1 je emitovao ukupno jedan dan, sedam sati i 49 minuta predizbornog programa.

Sledi Hepi TV sa učešćem od 14,23 odsto ili 11 sati i 42 minuta predizbornog programa.

Treće mesto je pripalo Novoj S sa učešćem od 11,07 odsto, odnosno devet sati i šest minuta.

RTV je imala sedam sati i dva minuta predizbonog programa, Pink pet sati i 15 minuta, B92 četiri sata i 13 minuta, RTS 1 pet sati i jedan minut, Radio Novi Sad tri sata i 17 minuta, TV Prva dva sata i 30 minuta, Radio Beograd sat vremena i 39 minuta, a najmanje predizbornog programa imali su RTV 2 i RTS 2.

Izvor: RTS

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.