NEVENKA UDICKI: AIK BANKA PRAVI IZBOR ZA ŠTEDNJU

NEVENKA UDICKI: AIK BANKA PRAVI IZBOR ZA ŠTEDNJU

Foto: AIK Banka, direktorka filijale Subotica Nevenka Udicki

Objavio: Magločistač

13.11.2018

Kategorija: U fokusu

AIK Banku klijenti prepoznaju kao uspešnu i stabilnu, a stanovnici Subotice imaju priliku da se još jednom uvere da je poveravanje ušteđevine AIK Banci pravi izbor. O ponudi štednih proizvoda koje je AIK Banka pripremila svojim klijentima, razgovarali smo sa Nevenkom Udicki, direktorom filijale Subotica.

Kakvuponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?

Dugi niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima. Kao i prethodnih godina i ove godine smo našu ponudu obogatili novim proizvodom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućava štedišama da oroče svoja sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče ulog i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.

To je jedan od četiri proizvoda koje AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana. Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.

Na koji način AIK Banka podstiče štednju?

Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pri tom i brojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije. To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj građana poverio svoju štednju.

Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?

Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama. Da bi se pridobilo poverenje građana, banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga. Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.

Izvor: AIK Banka (PR tekst)

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.